Przesyłki, przesyłeczki.

Siemanko!
Witam Was cieplutko w słoneczny wtorek. Dzisiaj mam do pokozania 5 przesyłek. 4 z dzisiaj i 1 z wczoraj. No to zaczynamy! :D

1. Ośrodek kultury, sportu i turystyki w gminie Puck, a otrzymałam :
- przewodnik po dawnej aptece kaszubskiej,
- mini przewodnik,
- informator.
2. Urząd miejski Żary, otrzymałam :
- informator o żarskiej porcelanie. 
3.Gmina Radków, otrzymałam :
- mape turystyczną,
- informator,
- cukierniczy przewodnik z pogranicza ziemi Radkowsko - Noworudzko - Broumovskiej.
4. Urząd miasta Rawa Mazowiecka, otrzymałam :
- notes, 
- smycz, 
- długopis, 
- bransoletke, 
- magnes. 
5. Park Narodowy Gór Stołowych, otrzymałam :
- pins,
- list,
- mape,
- zakładke,
- przewodnik,
- edukacyjną kolorowanke dla dzieci.

Komentarze

  1. Super przesyłki gratulajce. Życzę takich dni więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ala :)
    Nazywam się Łukasz, gratuluje przesyłek i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga "Gadżety na dobry dzień".
    https://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)