Liść - list.

Siemanko! :D

Witam Was we wtorek dnia 27 października. Jest to wyjątkowy dzień, ponieważ mój kochany mąż obchodzi urodziny. ❤

Jednak Pan listonosz mnie dzisiaj odwiedził i przyniósł mi trzy listy.

Pierwsza przesyłka jest od Nadleśnictwa Białogard.
Dostałam :
- list,
- informator,
- drewniany brelok.
Druga przesyłka jest od Miejskiego Centrum Kultury, Aktywności i Promocji Gminy "Stacja Kultury" w Świeradowie - Zdroju.
Dostałam :
- gazete,
- dwa informatory,
- naklejka.
Trzecia przesyłka jest od Urzędu Gminy w Bobrowie.
Dostałam :
- smycz,
- dwa długopisy, 
- dwa breloki bobry,
- folder turystyczny,
- list.
Dziękuję za wszystkie przesyłki! ❤
Oby do jutra! :D 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)