Koniec i początek tygodnia, wcale nie taki zły. :)

Witam Was w poniedziałek, po dla mnie ciężkim weekendzie.
Przesyłki dostałam w piątek i dzisiaj. Jednak tych piątkowych nie miałam czasu Wam pokazać, więc pokazuje dziś wszystkie pięć! :D
Pierwsza przesyłka jest od Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. 
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, KPRM, Kancelaria Premiera – aparat pomocniczy Prezesa Rady Ministrów. Powstała w wyniku reformy centrum administracji w 1997, przejmując część zadań Urzędu Rady Ministrów.
Znalazłam :
- odblask,
- karteczki kolorowe przylepne,
- trzy paczki kredek.
Druga przesyłka jest od Straży Miejskiej w Poznaniu.
Znalazłam :
- trzy pudełeczka na karte, pieniądze i dokumenty
- dwa breloczki
- apteczke podróżną.
Trzecia przesyłka jest Urzędu Marszałkowskiego województwa Kujawsko - Pomorskiego w Toruniu. 
Budynek Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu – budynek administracyjny położony przy placu Teatralnym w Toruniu, siedziba m.in. marszałka województwa kujawsko-pomorskiego[1], organów samorządu województwa (Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego) oraz Kujawsko-Pomorskiego Sejmiku Wojewódzkiego. W 2008 r. budynek wpisano do rejestru zabytków.
Znalazłam :
- książke z różnymi łamigówkami i kolorowankami dla dzieci
- trzy widokówki
- zakładke
- dwa długopisy. 
Czwarta przesyłka jest od Lasów państwowych nadleśnictwa Syców.
Nadleśnictwo położone jest w zasięgu województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego na terenie trzech powiatów: oleśnickiego, ostrzeszowskiego i kępińskiego 
Znalazłam :
- cztery informatory
- ulotki
- zakładka
- poradnik "Co zrobić w lesie, gdy..." 
- trzy kolorowanki dla dzieci 
- kolorowanke dla dorosłych 
- trzy pudełka kredek
- trzy długopisy
- trzy zakładki 
- trzy bryloczki 
- wiewiórke z drewienka
Piąta i ostatnia przesyłka jest od biura technologiczno - marketingowego TTM
Znalazłam :
- kalendarz na biurko
- książke "są pszczoły jest życie"
- informatory
- przypinke
Za wszystkie przesyłki bardzo dziękuje! ❤️ 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)