Poniedziałkowe przesyłki

Siemanko w poniedziałkowe, gorące popołudniu! :D
Poniedziałek powinien być dla chętnych, a mnie dzisiaj bardzo pozytywnie zaskoczył. 
Pan listonosz przyniósł, aż 5 przesyłeczek. Cieszy mnie fakt, że widać, że warto wysyłać meile. Są ludzie którzy mają dobre serduszko i podzielą się tym co mogą. :)
Zaczynamy więc przegląd przesyłeczek. ❤️

Pierwsza jest od Urzędu Gminy Kłomnice.
Kłomnice – gmina wiejska w województwie śląskim, w powiecie częstochowskim. W latach 1975-1998 gmina położona była w województwie częstochowskim. Siedzibą gminy jest wieś Kłomnice. 
Otrzymałam :
- gminny biuletyn informacyjny, 
- odblask na ręke, 
- kolorowe karteczki samoprzylepne, 
- odblask jak bryloczek,
- drewnianą kostke miodu z napisem "Słodka gmina Kłomnice", 
- mini kredki w kartoniku z logo wsi, 
- zapach do samochodu, 
- mini notesik na magnes.
Dziękuje bardzo za przesyłke ❤️ 
Druga przesyłka przywędrowała do mnie od Urzędu Miejskiego w Święciu.
Świecie - miasto w Polsce położone w woj. kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Świecie.
Otrzymałam :
- koszule w rozmiarze S,
- magnes z nadrukiem zamku,
- kredki w tekturowym opakowaniu z logo,
- długopis,
- smycz,
- piórnik.
Dziękuje bardzo za przesyłke! ❤️
Trzecią przesyłke otrzymałam od Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi. 
Ogólna powierzchnia lasów na terenie RDLP w Łodzi wynosi około 440 tys. ha z czego 298 tys. ha to lasy państwowe, a pozostałe 142 tys. ha to lasy prywatnej własności i komunalnej. Przeważającymi typami siedliskowymi są, bór mieszany świeży (28,8%), bór świeży (22,6%) i las mieszany świeży (24,3%). Dominującym gatunkiem lasotwórczym jest sosna zwyczajna(83%). 
Otrzymałam :
- informator, 
- ściereczka do okularów,
- dwa drewniane magnesy z nadrukami,
- dwie zawieszki, jedna w kształcie grzybka, druga w kształcie jeżyka,
- dwa długopisy. 
Dziękuje bardzo za przesyłke! ❤️ 
Czwartą, a zarazem przedostatnią przesyłke otrzymałam od urzędu miejskiego w krośniewicach. 
Krośniewice :
Województwo: łódzkie
Powiat: Powiat kutnowski
Gmina: Krośniewice
Poczta: Krośniewice. 
Otrzymałam :
- dwie pocztówki,
- informator,
- smycz, 
- długopis.
Bardzo dziękuje za przesyłke! ❤️
Piątą i zarazem ostatnią przesyłke otrzymałam od Starostwa Powiatowego w Brzezinach.
Powiat brzeziński –powiat w Polsce (województwo łódzkie) utworzony z części powiatu łódzkiego wschodniego z dniem 1 stycznia 2002 roku na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 maja 2001 r. Jego siedzibą jest miasto Brzeziny. 
Otrzymałam :
- list od Wicestarosty,
- ulotke regionalnego koła pszczelarzy,
- ulotke Wiatrowy sad,
- informator turystyczny powiatu brzezińskiego,
- długopis.
Za wszystko bardzo dziękuje! ❤️
Kto dotrwał do końca jest proszony o zostawienie komentarza, dziękuje! ❤️ 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)