Poniedziałki też są fajne :)

Siemanko! :)
Witam Was 28 września. Za oknem ponuro, ale dla Pana listonosza to nie przeszkoda i przyniósł mi dzisiaj pięć przesyłek. :D
Więc zaczynajmy! :D

Pierwsza przesyłka jest od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Dostałam :
- trzy kamizelki odblaskowe,
- trzy breloki odblaskowe.
Druga przesyłka jest od Urzędu Gminy Jankowo. 
Dostałam :
- list, 
- pins, 
- zakreślacz. 
Trzecia jest od Starostwa Powiatowego Łomży. 
Dostałam :
- zakładki, 
- zestaw gumek w kształcie samochodzików, 
- piórnik, 
- plecako - worek,
- dwa długopisy. 
Czwarta jest od Hotel "Biesiada".
Dostałam :
- teczke,
- informator,
- wizytówke,
- bezy.
Piąta jest od Miasta i Gminy w Młynarach.
Dostałam :
- kolorowanke,
- informator,
- pocztówki,
- pins.

Za wszystkie przesyłki serdecznie dziękuje! ❤️ Do następnego! :D

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)