Koniec tygodnia bardzo przyjemny. :D

Siemanko! :D

Witam Was w piątek dnia 23 września. Za oknem słoneczko nieśmiało się wychyla za chmur. 
Pan listonosz dzisiaj mnie odzwiedził i dał mi cztery przesyłeczki.

Chętnie się z Wami nimi podziele. ❤

Pierwsza, a zarazem największa przesyłka jest od Urzędu Miasta Kołobrzeg.
Dziękuję za super kontakt i mega szybkie wysłanie paczki.

Dostałam: 
- krówki w pięknym opakowaniu,
- dwa opakowania kredek,
- dwie widokówki,
- notes na magnesie,
- piłke plażową,
- smycz,
- opaske na rękę,
- dwie duże i dwie małe naklejki,
- dwa magnesy serduszka,
- puzzle,
- trzy bajki kolorowanki.

Druga przesyłka jest od Gminy Białej Rawskiej.
Dostałam: 
- list,
- informator,
- długopis,
- lampke,
-odblask,
- pins.

Trzecia przesyłka jest od Gminy Jabłonna.
Dostałam :
- mapę turystyczną,
- trzy widokówki,
- przypinke do bagażu.

Czwarta i ostatnia przesyłka jest od Fundacja Projekt Arche.
Dostałam :
- kubek,
- balony,
- smycze,
- informatory,
- magnes z otwieraczem,
- wizytówki.

Dziękuję za przesyłki każdemu nadawcy z osobna i wszystkim razem. :)
Oby do poniedziałku! ❤

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)