Pracowity piątek.

Siemanko! ❤️

Witam Was w smutną, ponurą sobotę. Za oknem deszcz, a mnie przeziębienie dopadło. :/
Wczoraj byłam w pracy, a Pan listonosz o mnie nie zapomniał i przyniósł mi fajne przesyłeczki.
Ciekawi co?
No to czas, start!

Pierwsza przesyłka jest od Opera Krakowska w Krakowie.
Dostałam :
- 5 magnesów,
- materiałową torbę na zakupy,
- notes z przerywnikami,
- przedstawienie na płycie,
- ołówek,
- trzy śpiewniki,
- książkę.
Druga przesyłka jest od gminy Kroczyce.
Dostałam :
- dwa notesiki z kolorowymi karteczkami,
- notesik "lista zakupów",
- piękny magnes,
- mały informator.
Trzecia przesyłka jest od Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.
Dostałam :
- list,
- cztery pocztówki,
- informator.
Czwarta przesyłka jest od Urzędu Gminy Rytro.
Dostałam :
- dwa informatory,
- mapkę.
Piąta i ostatnia przesyłka jest od Urzędu Gminy Rypin.
Dostałam :
- dwie pocztówki.
Dziękuję za wszystkie przesyłki.
Życzę Wam miłego weekendu i dużo zdrowia.
Oby do poniedziałku! ❤️

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)