Rekordowy poniedziałek! :D

 Siemanko! :D


Witam Was dnia 26 października. Za oknem ładne słoneczko i nawet ciepełko.

Ja nadal w domu, choróbsko powoli odpuszcza


Dzisiaj dostałam rekordową ilość przesyłek, bo aż 10! :D


Zapraszam, więc na post.


Pierwsza przesyłka jest od Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie

Dostałam :

- książkę,

- informatory,

- naklejki,

- grę planszową

- płytę.


Druga przesyłka jest od Gminy Dolhobyczów

Dostałam :

- widokówki,

- smycze,

- długopisy,

- kredki,

- odblaski.


Trzecia przesyłka jest od Urzędu Gminy Kłaj

Dostałam :

- notes,

- notes z linijką, kolorowymi karteczkami i długopisem,

- wizytówke,

- list,

- odblask.


Czwarta przesyłka jest od Urzędu Gminy Popów

Dostałam :

  • teczka na dokumenty,

  • dwie książki,

  • wizytówka.




Piątą przesyłkę dostałam od Urzędu Gminy Dopiewo

Dostałam :

  • dwie gazety,

  • dwa informatory.


Szósta przesyłka jest od Urzędu Miasta i Gmimy Ruciane - Nida

Dostałam :

  • torba materiałowa na zakupy,

  • smycz,

  • odblask,

  • informatory,

  • wizytówkę,

  • widokówki.




Siódma przesyłka jest od Moszna Zamek

Dostałam : 

  • widokówki,

  • zakładki.




Ósma przesyłka jest od Urzędu Miasta i Gminy Stepnica

Dostałam :

  • informator,

  • mapa turystyczna,

  • płyta,

  • przypinka,

  • pins,

  • długopis,

  • ołówek.




Dziewiąta przesyłka jest od Gminy Człopa

Dostałam :

  • książkę.




Dziesiąta przesyłka jest od Gminy Kłodzko

Dostałam :

  • książki,

  • informatory,

  • zakładki,

  • widokówki,

  • płyty,

  • magnesy,

  • smycze,

  • pinsy,

  • długopisy w fajnych opakowaniach,

  • balony,

  • schowki na dokumenty,

  • sowy.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)