Wysyp przesyłek jak grzybów po deszczu. :D

Siemanko! :D
Witam Was w jesienny, pochmurny poniedziałek. 

 Choróbsko mnie nie opuszcza, ale Pan listonosz umila mi ten chorobowity czas.

Dzisiaj dostałam siedem, świetnych przesyłek.

Pierwsza przesyłka jest od firmy FAKRO.
Dostałam:
- maskotke żółwia,
- torbo - plecak,
- książkę,
- piłkę,
- długopis,
- smycz.

Druga przesyłka jest od Urzędu Gminy Osiek.
Dostałam :
- smycz,
- trzy balony,
- siedem widokówek,
- dwie mapy,
- informator.
Trzecia przesyłka jest od Starostwo Powiatowe w Wadowicach.
Dostałam :
- list,
- trzy długopisy,
- informator,
- trzy odblaski.
Czwarta przesyłka jest od Nadleśnictwa Przymuszewo.
Dostałam :
- gazetka na temat kwiatów,
- trzy odblaskowe sowy,
- trzy magnesy,
- trzy bransoletki odblaskowe,
- trzy breloki.
Piąta przesyłka jest od Nadleśnictwa Cewie.
Dostałam :
- notes,
- mapa,
- magnes,
- długopis,
- linijka.
Szósta przesyłka jest od Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Dostałam :
- smycz,
- długopis,
- dwie zakładki do książek,
- widokówke,
- dwa informatory.
Siódma i ostatnia przesyłka jest od Nadleśnictwa Kolbuszowa.
Dostałam :
- informator.

Dziękuję za wszystkie przesyłki! ❤️
Oby do jutra! ❤️

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Piątkowe przesyłki. :)

Poniedziałki też są fajne :)