Piątkowe przesyłki. :)

Siemanko! ❤ 
Witam Was w sobotę z piątkowymi przesyłeczkami. 

Pan listonosz wczoraj przyniósł mi ich aż trzy.
Łódzka Kolej Aglomeracyjna, dostałam :
- pudełko na lunch,
- termos,
- okulary,
- zakładki magnetyczne,
- lusterko,
- magnesy,
- trzy notesy,
- rogala do spania,
- worko plecak,
- skarpety,
- trzy długopisy,
- trzy ołówki.
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, dostałam :
- list,
- identyfikator,
- długopis.
Urząd Gminy Łańcut, dostałam :
- długopis,
- list,
- mapa turystyczna,
- widokówka,
- informatory.
Dziękuję za każdą przesyłkę! ❤
Oby do następnego! :D

Komentarze

  1. Serdecznie gratuluję, wspaniały dodatek do kolekcji 👍👍

    Zapraszam również do mnie na nowy post, a w nim m.in relacja z Orlen Cup czy nowy autograf
    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2020/11/77-richard-kilty-relacja-z-mityngu.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piątkowy kurier z mega paką.

Poniedziałki też są fajne :)